QNP

imago building
OPDRACHTGEVER:

Theo van Rijen, Henry de Bruijn.
Directie QNP ICT & Telecom professionals
Al sinds 1990 partner in Telecom & ICT

DOELSTELLING:

Naamsbekendheid en Imago op hetzelfde niveau brengen als de performance en resultaten van het bedrijf!

CONCENT & AANPAK:
  • De bedrijfsnaam en de vier logo’s  van “Quality Network Products” terug brengen tot één krachtig beeldmerk met een dito bedrijfsnaam. QNP was toe aan een nieuw gezicht! Het nieuwe krachtige logo dat aansluit bij hetgeen dit bedrijf kan en presteert. De frisse kleuren zijn synoniem voor de cultuur en de aanpak van QNP 2.0!
  • Logo introductie door QNP promotie team. Klanten zijn ‘live’ bezocht. De uitgereikte heliumballonnen – met het nieuwe logo – was de trigger om in te schrijven om kans te maken op een te   winnen ballonvaart met de nieuwe QNP luchtballon.
  • QNP luchtballon. Een nieuw logo vraagt om zichtbaarheid! Laten zien dat je er bent en wie je bent! Behalve een geweldige reclamedrager beschikt QNP nu ook over een luxe tool om haar relaties te verrassen en te waarderen!
  • Met de titel; “De Klant Centraal” – elke relatie is een geschenk- presenteerde QNP 14 mei 2014 haar eerste referentieboek. In dit boek portretteert zij 19 ondernemers en hun verhaal. Over het vak, het ondernemerschap en uiteraard samenwerking met QNP.

Om deze website zo optimaal mogelijk weer te geven maken wij gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten